Асосҳои маркетинг

Муаллиф: А. А. Мадаминов
Ношир: «ДАТ»
Саҳифа: 98
Соли нашр: 2007
Навъи файл PDF
Ҳаҷми файл: 560 Кб
Гирифтани китоб
Гирифтанд: 506 нафар

Дар бораи китоб:

Курси мухтасари лексия аз фанни «Асосҳои маркетинг» аз ҷониби дотсенти кафедраи «Менеҷмент ва соҳибкорӣ», Корманди шоистаи Тоҷикистон Мадаминов Абдурахим Асрорович тартиб дода шудааст.

Дар курси мухтасар тартиби мутолиаи ҳар як мавзӯъ (аз фанни «Асосҳои маркетинг») бо забони оддӣ ва оммафаҳм бо мисолҳои корхонаҳои (фирмаҳои) Тоҷикистон ва мамлакатҳои хориҷӣ ба ҳаёти реалӣ мутобиқ буда оварда шуда, усулҳои тезтар ва мукаммалтар азхудкунии онҳо пешбинӣ шудаанд.

Курси мухтасари лексия аз тарафи шӯрои методии Донишгоҳи аграрии Тоҷикистон (протокол № 4 аз 13.04.2007) барои донишҷӯёни ҳамаи ихтисосҳои соҳаи кишоварзӣ, хусусан факултетҳои иқтисодӣ, ҳисоби бухгалтерӣ ва молия, инчунин агробизнеси ДАТ ҳамчун дастури таълимӣ ( китоби дарсӣ) маъқул дониста шуда ба чоп тавсия карда шудааст.


3 комментариев для “Асосҳои маркетинг

  1. Бисёр оли барои мо хел хуб шуд, ки дастарс намудем аз шумо сипосгузорам?‍♂️

    1. Саломат бошед 🙂
      Хушҳолем, ки китоби лозимаи худро аз сомонаи Бихон пайдо карда тавонистед 🙂

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.